مصوبه مداخله بانک مرکزی برای کنترل نوسانات ارز تمدید شد تخلف خروج بیش از ۲ هزار کیسه آرد از شبکه پخت نان در مشهد سخنگوی صنعت آب کشور: ۵۶۵ میلیارد تومان به تنش آبی مشهد اختصاص داده شده است بورس در سرازیری | گزارش وضعیت بازار سهام (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) خرید و فروش دلاری مسکن یعنی خروج ارز از کشور اجاره آپارتمان در آزادشهر مشهد چقدر نقدینگی لازم دارد؟ (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) آیا خرید و فروش طلا مشمول مالیات می‌شود؟ توقف شماره‌گذاری خودروی ایکس ۵۵ پرو تا اطلاع ثانوی به دلیل نقص فنی مگر حقوق نیروی انسانی را با دلار ۶۰ هزار تومانی می‌دهند که می‌خواهند ارز صادراتی خود را بالا بفروشند؟ ربع سکه ۶.۶ میلیون تومان گرانتر است (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) لزوم ایجاد ارزش‌افزوده و جلوگیری از خام‌فروشی در حوزه آجیل و خشکبار استفاده از کارت سوخت شخصی در پمپ‌های بنزین ۴۶ درصد افزایش داشته است قیمت طلا، دلار، سکه و ارز دیجیتال در بازار امروز (چهارشنبه، ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت انواع گوشی‌های سامسونگ سری S چند؟ (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) مستأجران وام ۴۰ تا ۳۰۰ میلیون‌تومانی ودیعه‌مسکن را چگونه می‌توانند دریافت کنند؟ + جزئیات منطقه حساس در بازار سکه کجاست؟ (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا در بازار امروز | ریزش‌ها لاک‌پشتی (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ضرورت صادرات ۲۰۰ هزار تن سیب و پرتقال سایپا شرایط جدید فروش و پیش‌فروش ۱۰ محصول را اعلام کرد + اسامی خودروها، قیمت و زمان تحویل رقم دقیق مالیات پرداختی طلافروشان مشخص شد | دلیل اعتراض طلافروشان چیست؟ (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) اختصاص بخشی از ظرفیت مسکن ملی به کارگران جزئیات تازه از خروج عجیب‌وغریب ارز از کشور فروش بلیت فوق‌العاده قطار مشهد، از امروز ۹ صبح (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) جزئیات مالیات بر عایدی سرمایه برای طلا، مسکن و خودرو اعلام شد | طلای زینتی تا ۱۵۰ گرم معاف از مالیات است فرماندار مشهد: از طلافروشان فراتر از قانون چیزی نمی‌خواهیم | کسانی که مغازه هایشان پلمب شده، براساس روال قانونی بوده‌ است سال گذشته ۲۸ درصد منابع از بانک‌های خراسان رضوی خارج شد واگذاری تعیین دستمزد کارگران به مجلس منتفی شد
سرخط خبرها

واریز معوقه مهرماه بازنشستگان همراه حقوق آبان| پرداخت معوقات حق عائله‌مندی و اولاد با حقوق آذر

  • کد خبر: ۱۳۵۸۳۷
  • ۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۲
واریز معوقه مهرماه بازنشستگان همراه حقوق آبان| پرداخت معوقات حق عائله‌مندی و اولاد با حقوق آذر
معاون امور فنی صندوق بازنشستگی کشوری جزئیات ترمیم حقوق بازنشستگان و موظفین این صندوق را تشریح کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، اکبر شیرمحمدی اظهارکرد: در اجرای لایحه اصلاح قانون بودجه ۱۴۰۱ کل کشور و ترمیم حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان کشوری مصوب ۸ آبان ماه ۱۴۰۱ مجلس شورای اسلامی، با اقدامات انجام شده افزایش مصوب در احکام بازنشستگان و موظفین این صندوق اعمال شده است و حقوق آبان ماه مشترکین این صندوق به همراه معوقه مهرماه واریز می‌شود.

وی با اشاره به جزئیات افزایش حقوق بازنشستگان کشوری گفت: بر اساس بند (۱-۲) ماده واحده قانون مزبور مبلغ مقطوع ۹۰۰ هزار تومان به حقوق بازنشستگان و موظفین مشمول قانون بودجه ۱۴۰۱ از تاریخ اجرای قانون که ابتدای مهرماه ۱۴۰۱ است و همچنین به میزان ۵ درصد حقوق شهریورماه، برای تعداد یک میلیون و ۵۸۹ هزار نفر از بازنشستگان و وظیفه بگیران ذینفع (بازنشستگان قبل از ۱۴۰۱/۰۷/۰۱) اضافه شده است.

شیرمحمدی به افزایش ۵۰درصدی مبلغ کمک هزینه عائله مندی بازنشستگان کشوری اشاره کرد و گفت: این مبلغ از ۴۰۷ هزار و ۳۸۹ تومان به مبلغ ۶۱۱ هزار و ۸۴ تومان افزایش یافته است؛ تعداد افراد مشمول این کمک هزینه ۹۶۷ هزار ۸۹۰ نفر است.

معاون امور فنی صندوق بازنشستگی کشوری همچنین تصریح کرد: مبلغ حق اولاد نیز به ازای هر فرزند با افزایش ۱۰۰ درصدی از مبلغ ۱۰۵هزارو ۶۱۹ تومان به مبلغ ۲۱۱هزار و ۲۳۹ تومان بهبود یافته است.

لازم به ذکر است، با توجه به عدم بارگذاری اطلاعات افزایش مبلغ عائله‌مندی و اولاد توسط دستگاه‌ها، افزایش حق عائله‌مندی، اولاد و معوقات مهر ماه و آبان ماه همراه با حقوق آذر ماه پرداخت خواهد شد.

وی یادآور شد: مطابق توضیحات تبصره بند (۱-۲) برای افرادی که پس از اجرای این قانون یعنی پس از تاریخ اول مهر ۱۴۰۱ بازنشسته شده یا می‌شوند نیز ۹۰۰ هزار تومان به حقوق بازنشستگی آنان اضافه می‌شود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، به گفته وی، با افزایش‌های صورت گرفته، میانگین حقوق بازنشستگان کشوری از مبلغ ۷میلیون و ۹۵۳ هزار و ۵۴۶ تومان در نیمه اول سال ۱۴۰۱، به مبلغ ۹میلیون و ۲۴۱هزار و ۲۹۸ تومان در مهرماه سال جاری در مهر ماه سال جاری (به طور میانگین ۱۶.۲ درصد) ترمیم یافته که افزایش‌های مربوط به عائله‌مندی و حق اولاد نیز مازاد بر آن خواهد بود.

گفتنی است، بازنشستگان کشوری با مراجعه به درگاه خدمات الکترونیک صندوق بازنشستگی کشوری به نشانی www.sabasrm.ir «یک روز پس از پرداخت حقوق آبان ماه» می‌توانند نسبت به دریافت فیش حقوقی و حکم افزایش خود اقدام کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->